Over REL

Team van Regionaal Energieloket

Een duurzaam thuis
voor iedereen

Sinds 2014 is het onze missie om een duurzaam thuis voor iedereen te creëren. Dit doen we door gemeenten, bewoners en uitvoerende bedrijven te helpen met het verduurzamen van gebouwen.

REL is door drie vrienden gestart omdat ze onze wereld prachtig vinden: bloemen, planten, bergen, zeeën en alle schoonheid die we maken als mensen. Inmiddels werken met ±100 FTE hard om die schoonheid te behouden. Voor onszelf, onze kinderen en omdat we vinden dat de generaties die nog komen, net zoveel recht hebben om hiervan te genieten als wij. En omdat we het enorm gaaf vinden om met veel leuke mensen samen te werken aan het oplossen van een groot maatschappelijk probleem.

Fleur presenteert een webinar
Nick onderzoekt kruipruimte
Hilde brengt radiatorfolie aan bij bewoner met energiearmoede
REL geeft een presentatie
Gebruikersonderzoek met bewoner

Wat je van REL kunt verwachten

Blijmaken

Jouw tevredenheid en die van inwoners en bouw- en installatiebedrijven is onze topprioriteit. We zetten altijd net dat stapje extra om je blij te maken. We meten tevredenheid continu en vragen feedback om te ontdekken wat we kunnen verbeteren. We zijn pas tevreden als onze klanten dat ook zijn.

98%

Van de beleidsmedewerkers is tevreden of zeer tevreden over de samenwerking met REL (2023)

95%

Van de bewoners is tevreden of zeer tevreden over ons telefonisch advies (2023)

100%

Van de isolatie-, zonnepanelen- en installatiebedrijven is tevreden of zeer tevreden over onze acties (2023)

Twee medewerkers van Regionaal Energieloket lachen naar elkaar in een werkoverleg

Waarmaken

We vinden het bij REL oprecht belangrijk om zoveel mogelijk CO2-impact te maken. Met een portie positieve energie en intrinsieke motivatie zetten we ons in om de klimaatdoelen te halen en zo klimaatverandering te beperken.

GISkaart met activiteiten van Regionaal Energieloket

GIS-kaart met impact die REL de afgelopen jaren heeft gemaakt in Nederland met projecten

Onze kernwaarden

Positieve energie

Fixen we

Samen sterk

Leren en reflecteren

Open en eerlijk

Even sparren?

Benieuwd hoe Regionaal Energieloket jouw inwoners verder helpt? We vertellen je er graag meer over en beantwoorden jouw vragen in een persoonlijk vrijblijvend gesprek.

Bel me terug
Fleur Duffhuis, regiomanager Zuid Nederland van Regionaal Energieloket